iyi bir cerrahın birkaç eti yarması gerektiği gibi,
cümle mühendisliği için kelime öldürmüşlüğüm çoktur.
bir kesikle bitecek bir ömrün sonu gelmesin diye
hayatta kalmayı sürdürmek için çırpınarak,
belki de renklensin diye tonlardan yoksun bu gökkuşağı,
en gerekli cümlelerim hep baş aşağı.
ama hep baş aşağı.
hayatta kalma güdüsü ile anlaşılma çabası arasında damarlar çizerken,
bir şeylerin sağlıklı olması için kan yürütmeye çalışırken dar virajlarda,
anladım, bazı kaderlerin ters kurgulandığını.
yükseklik korkusu olan akrobat ile
klostrofobisi olan cesedin aynı olmadığını.
anladım, sevmek istediği serçeyi öldüren çocuk için
hiçbir yöntem doğru sonuç getirmez.
bekledikçe çürüyen güzel yemekler gibi,
kelimeler de bekletilmeye gelmez, anladım.
uyumadığım geceler, uyuduğum geceler,
çok konuştuğum geceler ve sustuğum geceler,
söylemek istediklerimi gizlemek için
anlaşılsın istediklerimi gizlemek için
zararına sarf ettiğim binlerce cümle;
her biri birer hatalı örnek,
hatalı hayatımın çalışma prensibine.
anlat derdini artık evlat,
kelimeler tuzaktır dolambacı sevenlere,
ne istediğini bilmenin hançeriyle
kes uzun cümlelerin ipini.
gereksiz sözlerinin bağını kopar,
sendeki gerçeği saklaman için
kuyruğunu bacaklarına sıkıştıran anıların,
tecrübelerin ve travmaların
atardamarına sapla kalemini.
anlat derdini.
bitsin bitmesi gereken
başlasın başlaması gereken…
1987, Ankara.
Türk Dili ve Edebiyatı lisansı, Yeni Türk Edebiyatı yüksek lisansı…
KalemKahveKlavye’nin kurucusu.
Evli ve iki kedi babası…
Bazı kitaplar yazdı: Kadran Kadraj (2015), Kaosun Kalbi (2020), Yeraltı Kütüphanesi (2020), Gecenin Kıyısından Gelen Suratsız ve Yaşlı Kuzgun: Edgar Allan Poe (2020)
Önünde duran boşbeyaz A4 kağıdının içine düşmek ve kaybolmak o bembeyaz boşlukta.Tam da beyaz tarafından delirtilirken okudum.
İyi serzeniş başkadır.